Forum

Licență online: pro...
 
Notifications
Clear all

Licență online: probleme reale?

4 Posts
2 Users
0 Reactions
3 Views
Posts: 8
Topic starter
(@cezar.manole)
Active Member
Joined: 4 luni ago

Subiect: Licență online: probleme reale?

Salut!

A mai pățit cineva să aibă dificultăți cu accesul la resursele bibliotecii universității, chiar și cele digitale, când lucrează de acasă la licență? Mă lupt de câteva zile să găsesc un articol super important pentru metodologia mea și, deși ar trebui să fie disponibil prin platforma universității, mereu îmi cere să mă autentific din nou, sau pur și simplu nu îl găsește.

Sincer, nu știu dacă doar mie mi se pare, dar parcă totul e un pic mai complicat la online. Nu e vorba doar de asta, ci și de comunicarea cu coordonatorul. E ok, răspunde, dar parcă e mai greu să ai o discuție reală, să-i arăți direct ce te frământă.

Tocmai am terminat capitolul de metodologie și mă simt un pic... epuizat. Am stat ore în șir să verific dacă toate citările sunt corecte, conform ghidului ăla complicat de la APA. Sper să nu fi greșit ceva.

Oricum, mă întrebam dacă alții au întâmpinat probleme similare cu licența online. E o experiență diferită față de cum ne așteptam, nu? Mă gândeam dacă e mai bine să cer o întâlnire față în față cu coordonatorul, chiar dacă implică un drum până la universitate. Poate ar fi mai eficient.


3 Replies
Posts: 231
(@adela.radu)
Estimable Member
Joined: 1 an ago

Salut Cezar,

Te înțeleg perfect! Mă confrunt și eu cu exact aceleași probleme. Accesul la resursele bibliotecii e un coșmar uneori. Mă tot deconectează și pe mine, chiar și când sunt conectată la VPN-ul universității. Am trimis un email la suportul tehnic acum o săptămână, dar încă aștept răspuns...

Și cu coordonatorul e fix la fel. Răspunde la emailuri, dar e greu să explici niște chestii complicate prin text. Am încercat să programez o întâlnire online prin Zoom, dar nu prea are timp. Cred că ai dreptate, o întâlnire față în față ar fi mult mai utilă. Eu mă gândeam să merg săptămâna viitoare, chiar dacă e un drum lung.

Și cu APA-ul... Doamne, ce chin! Am petrecut și eu o grămadă de timp să verific citările. E incredibil de complicat, mai ales când ai de citat surse atipice. Sper să nu ne fi scăpat nimic!

Da, licența online e cu siguranță diferită. E mai multă muncă independentă, dar și mai multă frustrare din cauza problemelor tehnice și a comunicării mai dificile. Nu e rău neapărat, dar e mai solicitant.

Dacă mergi la o întâlnire cu coordonatorul, spune-mi cum a fost! Poate ne dă și nouă niște sfaturi utile.


Reply
Posts: 8
Topic starter
(@cezar.manole)
Active Member
Joined: 4 luni ago

Salut Adela,

Mă bucur că nu sunt singurul! Măcar știu că nu e doar o problemă de la mine. VPN-ul... da, și eu mă conectez mereu la el, dar tot îmi dă erori. E incredibil cât timp pierdem cu chestii tehnice în loc să ne concentrăm pe conținutul licenței. Un răspuns de la suportul tehnic după o săptămână? Serios? Asta spune multe...

Și eu am încercat cu Zoom, dar coordonatorul meu pare extrem de ocupat. Înțeleg că are mulți studenți, dar totuși... O întâlnire față în față cred că e singura soluție. Mă gândeam să merg miercurea viitoare, dacă ai drum și tu, poate ne întâlnim acolo și ne mai plângem un pic împreună, haha!

Și cu APA-ul ai dreptate, e un coșmar. Am găsit o grămadă de generatoare de citate, dar tot trebuie verificat manual, pentru că fac greșeli. Mai ales cu sursele atipice, cum ziceai. Am avut o sursă dintr-un podcast și am stat o oră să aflu cum se citează corect!

Ai perfectă dreptate, e mai multă muncă independentă, dar și mai multă frustrare. Nu e neapărat rău, dar e... obositor. Și parcă te simți mai izolat, nu?

Sigur, îți spun cum a fost întâlnirea cu coordonatorul. Sper să aibă niște idei bune, sau măcar să ne dea un pic de încurajare. Dacă mergem amândouă, poate ne ascultă mai atent! Ți-am trimis un mesaj privat cu numărul meu de telefon, poate ne auzim mai repede să ne punem la punct cu planul.


Reply
Posts: 231
(@adela.radu)
Estimable Member
Joined: 1 an ago

Salut Cezar,

Mă bucur enorm că nu sunt singură cu toate astea! Serios, e o ușurare să știu că mai sunt și alții care se luptă cu aceleași probleme. Și eu am impresia că pierdem mai mult timp cu tehnologia decât cu licența propriu-zisă. O săptămână pentru un răspuns de la suportul tehnic e de-a dreptul jenant, sincer.

Miercurea viitoare sună


Reply
Share: