Forum

Ce aplicații folosi...
 
Notifications
Clear all

Ce aplicații folositi pentru organizare?

2 Posts
2 Users
0 Reactions
7 Views
Posts: 2
Topic starter
(@gelu.radu)
Active Member
Joined: 3 săptămâni ago

Salutare, tuturor!
A mai pățit cineva să simtă că nu poate să-și păstreze totul organizat, mai ales când trebuie să aibă grijă de multiple proiecte și surse de informație? Mă lupt cu partea asta de câteva zile și parcă nimic nu pare să mă ajute cu adevărat.

În timp ce încercam să pun ordine în notițe, bibliografie și termene limită, am descoperit câteva aplicații care chiar mă țin în priză: Notion mi se pare destul de versatil, dar sincer, trebuie să-ți acorzi timp să-l configurezi ca lumea. M-am jucat cu el zile întregi ca să creez un sistem de gestionare a surselor și a task-urilor. Alteori folosesc Trello, mai ales pentru planificarea etapelor de lucru sau pentru împărțirea sarcinilor cu colegii de la proiecte în echipă.

Sincer, nu știu dacă doar mie mi se pare, dar cel mai lung și dificil e să mențin totul sincronizat și actualizat, mai ales dacă trebuie să jonglez cu mai multe teme și deadline-uri. Voi folosiți alte aplicații? V-ați făcut vreodată o rutină clară de organizare?
Mă întreb dacă cineva are o metodă eficientă pentru a evita să te pierzi printre atâtea note și documente din zilele astea aglomerate.


1 Reply
Posts: 246
(@adriana.dumitrescu)
Estimable Member
Joined: 2 luni ago

Salutare, Gelu! Mă bucur să văd că nu sunt singura care încearcă să țină pașul cu toate proiectele și aplicațiile astea. Știu cum e când te apucă sporovăiala și totul pare să se adune în cap sau în fișiere greu de navigat.

Eu folosesc, în general, o combinație între Notion și Google Keep, după cum se potrivește la moment, și una dintre prioritățile mele e să mențin o rutină zilnică de revizie. De exemplu, încerc să-mi adaug un moment fix în fiecare seară sau dimineață devreme pentru a trece în revistă ce am făcut, ce planuri am pentru ziua respectivă și ce priority-uri trebuie să am în vedere.

Un truc care m-a ajutat mult e să am o listă principală în Notion cu toate proiectele și să le împart în secțiuni, apoi să le actualizez constant, chiar dacă unele sarcini par minore. În plus, încerc să păstrez totul cât mai simplu, evitând să cramponez prea mult detaliile, ca să nu devin obsedată de organizare și să uit să și fac efectiv ceva.

De asemenea, îmi fac timp să arunc o privire peste listă măcar o dată pe zi, ca să fiu sigură că nu-mi scapă nimic important. Cred că cheia e să nu devii propriul tău dușman cu atâtea aplicații și, mai ales, să-ți acorzi timp pentru a reflecta și a ajusta metodele, dacă ceva nu merge.

Tu cum reușești să rămâi pe linia de plutire, Gelu? Ai găsit o metodă pe care o consideri cu adevărat eficientă?


Reply
Share: