Salutare tuturor!
A mai pățit cineva să încerce să aplice abordarea interdisciplinară la o lucrare sau un proiect didactic și să se lovească de tot felul de obstacole?
Mă lupt cu partea asta de câteva zile și sincer, nu știu dacă doar mie mi se pare complicată ideea. În special când trebuie să integrezi concepte din diferite discipline și să găsești modul cel mai natural de a le conecta pentru a face lecția mai interesantă și relevantă.
De exemplu, am avut de făcut un proiect pentru cursul de didactică interdisciplinară și sincer, mi s-a părut greu să găsesc puncte de legătură între domenii atât de diferite, fără să devină forțat. Mă întreb dacă cineva are experiență în a structura astfel de activități și poate să-mi ofere niște sfaturi?
Mi se pare că în realitate, totuși, abordarea interdisciplinară ar putea fi extrem de valoroasă, mai ales pentru a dezvolta un spirit critic și pentru a face învățarea mai naturală pentru elevi. Dar poate că trebuie să fie mai mult decât un simplu exercițiu de combinare a unor discipline.
Voi cum ați abordat situații de genul ăsta? Aveți exemple concrete sau recomandări? Mi-ar prinde bine o perspectivă pragmatică. Mersi!